بررسی نیسان سنترا 2020
نیسان از مدل 2020 سدان کامپکت خود یعنی نیسان سنترا 2020 با پیشرفتهای زیاد در بخش ظاهری، پیشرانه و فناوری رونمایی کرد که در این مطلب به بررسی آن میپردازیم.
به گزارش کلاسودا و به نقل از سی نت، مدل 2020 سرآغاز نسل هشتم سنترا است و یک مدل ساده را با خود به ارمغان میآورد. خریداران میتوانند نیسان سنترا 2020 را در تریمهای مختلف با قابلیتهای پیشرفتهتر و بیشتر و قیمتهای متنوع خریداری کنند.
موارد مفید در نیسان سنترا 2020
- بسیار جذابتر از گذشته
- به طور کامل با 25000 دلار خریداری میشود
- پیشرفت در سیستم تعلیق به معنای کیفیت بهتر سواری
- تجهیزات ایمنی استاندارد
موارد منفی
- فناوری Infotainment کند است
- هیچ گزینه ناوبری جاسازی شده وجود ندارد
نیسان سنترا Sentra طراحی کاملاً جدیدی دارد. چراغهای LED نازک و جلو پنجره V شکل از طرح ” v” خواهر و برادرهای بزرگتر خود یعنی Maxima و Altima الگوبرداری شده و جذابیت خاصی به این خودرو بخشیده است.
آنچه در این خودرو چشمگیرتر از همه است، فضای داخلی جدید آن است. طراحی داخلی خودرو بسیار شیک است، صندلیهای چرمی موجود، دوخت نارنجی متضاد و یک فرمان زیبا نظر هر خریداری را به خود جلب میکند. البته فضای داخلی آن آنقدرها هم لوکس نیست؛ اما به عنوان یک ماشین مسافرتی به اندازه کافی راحت است.
صندلیهای “Zero-Gravity” نیسان استاندارد بوده و مطمئناً راحتترین صندلیها برای خودروهایی با این قیمت هستند. فضای ذخیره سازی درون خودرو بسیار زیاد است، به خصوص در کنسول میانی، که آنقدر عمیق است که میتوانید هر چیزی را در آن جای دهید.
یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری جدید جایگزین I4 1.8 لیتری شده که 149 اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۹۷ نیوتنمتر را به همراه دارد. سیستم تعلیق آن به گونهای است که رانندگی با آن بسیار روان است. فناوری Xtronic در جعبه دنده آن باعث شده انرژی موتور به تمام به چرخها منتقل شده و به راحتی به حرکت در بیاید.
مجموعه Nissan Safety Shield 360 از ویژگیهای کمک راننده استاندارد در نیسان است و در این حالت ترمز اتوماتیک Sentra دارای ترمز اضطراری اتوماتیک با تشخیص عابر پیاده، هشدار نقطه کور، هشدار عبور و مرور ترافیکی عقب، هشدار خروج از خط و ترمز اتوماتیک عقب است. اگر میخواهید کنترل ترافیکی تطبیقی داشته باشید، باید تریم SV یا SR را خریداری کنید؛ در حالی که تریم SR گزینه دوربین 360 درجه را در اختیار رانندگان قرار میدهد.
هر دو تریم SV و SR خودرو سنترا دارای امکاناتی قابل توجهی هستند. مثل درتریم SV، از چراع های ال ای دی، چرم مصنوعی صندلی راننده برقی، مونروف و فرمان گرم شونده استفاده شده و سنترا SR شامل همان ویژگیها با سیستم صوتی Bose با 8 بلندگو، دوربین 360 درجه، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و آفتابگیرهای دارای لامپ است.
سیستم سرگرمی داخل نیسان دارای صفحه نمایش 8 اینچی است که مطمئناً بهتر از سیستم Entune در تویوتا کرولا است. Apple CarPlay و Android Auto هر دو در این خودرو به کار گرفته میشوند.
آنچه در مورد سانترا 2020 بسیار جذاب است قیمت آن است. شما میتوانید بدون داشتن ویژگیهایی مانند صندلیهای گرم شده و فرمان، چراغهای جلو، چراغ آویز با کمتر از 23000 دلار یک SR مجهز دریافت کنید. البته رقابت در این کلاس واقعاً شدید است. مزدا 3 و هوندا سیویک مطمئناً بهترین اتومبیلهای مسافری در این رده هستند و کار را برای نیسان سخت کردهاند.
اگر آخرین تجربه شما با Sentra در صندلی عقب تاکسی لیفت بوده، به احتمال زیاد از این مدل ارتقا یافته 2020 شگفت زده شوید. این مدل هم از نظر ظاهری هم نظر کیفیت موتوری بسیار بهبود یافته است.