تکنو نیوز

اخبار و اطلاعات بروز تکنولوژی

تکنو نیوز

اخبار و اطلاعات بروز تکنولوژی

بایگانی

داستان ظهور بیوهکرها در روسیه چیست؟

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۵۷ ب.ظ

داستان ظهور بیوهکرها در روسیه چیست؟

موج عظیمی از هکر‌های بیولوژیکی، روسیه را در بر می‌گیرد.

به گزارش کالاسودا و نقل از Daily Mail، هکر‌های بیولوژیکی در روسیه در حال تلاش برای بهبود کیفیت زندگی و طول عمر انسان‌ها هستند.

به نظر می‌رسد با گسترش علاقه مندی به جراحی‌های قرار دادن ایمپلنت‌های الکترونیکی در داخل بدن، روس‌ها هم دست به کار استفاده از این میکروچیپ‌ها و تکنولوژی‌ها در داخل بدن‌هایشان شده اند.

هک بیولوژیکی که یک جنبش جهانی در راستای بهبود قابلیت‌های بدن از طریق تکنولوژی‌های مختلف است، برای اولین بار در Silicon Valley آغاز شد.

افراد ثروتمند روسی از این چیپست‌ها برای طولانی‌تر کردن طول عمر خود استفاده می‌کنند. به این ترتیب که چیپست‌های قرار گرفته در داخل بدن آنها اطلاعات دقیق بیولوژیکی بدن‌هایشان را استخراج کرده و در اختیار آنها قرار می‌دهند.

آنها سپس از این اطلاعات استفاده کرده و رژیم غذایی و فعالیت‌های بدنی خود را تغییر داده و کیفیت زندگی خود را بالاتر می‌برند.

به طور مثال طی یک عمل جراحی کوچک، وِلادیسلاو زایتسِو که یکی از هکر‌های بیولوژیکی جدید روسیه محسوب می‌شود، یک لوله‌ی شیشه‌ای را زیر پوست و بین انگشت‌های شصت و اشاره‌ی یکی از مشتریان خود وارد می‌کند.

این گونه جراحی‌ها معمولا یا توسط افراد ثروتمند و با هدف مراقب از بدن و استخراج اطلاعات سلامتی از آن انجام می‌گیرند و یا توسط افراد جوان تر که بدون هیچ هدف خاصی فقط می‌خواهند بخشی از این جنبش باشند.

تعداد دقیق هکر‌های بیولوژیکی در روسیه هنوز مشخص نیست، اما حضور آنها هر روز در شبکه‌های اجتماعی و نشست‌های مختلف، در حال گسترش یافتن است.

به طور مثال زایتسِو که یک برنامه نویس و دانشجوی سابق پزشکی هم هست، برای اولین بار در سال 2015 توجه جهان را به خود جلب کرد.

او در اقدامی عجیب و انقلابی، یک چیست کارت مترو را از داخل کار درآورده و پس از حل کردن آن در اَسِتون، آنرا در یک قالب سیلیکونی قرار داد. او سپس این چیپ را برای ذخیره‌ی اطلاعات بانکی خود برنامه ریزی کرد.

البته این چیپ اکنون از کار افتاده است.

 

منبع: https://kalasoda.com/?p=205525

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
حسن ثابت قدمان

بیوهکر

روسیه

هک

هکر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی