تکنو نیوز

اخبار و اطلاعات بروز تکنولوژی

تکنو نیوز

اخبار و اطلاعات بروز تکنولوژی

بایگانی

همه می‌دانستیم که سرانجام آن تاریخی فرا می‌رسد که شرکت اسپیس ایکس ایلان ماسک اولین گردشگران خود را به مدار زمین می‌فرستد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Thenextweb، این شرکت با ارسال چهار شهروند خصوصی در تجربه ای که 5 روز طول خواهد کشید، در سال 2021 این کار را استارت می‌زند. این چهار بلیط بسیار گران قیمت خواهند بود.

این تجربه توسط شرکت Space adventures به عنوان واسطه به انجام خواهد رسید، همان شرکتی که بین سال‌های 2001 و 2009 تعداد معدودی از افراد بسیار متمول را به مدار زمین فرستاد. ما دقیقا نمی‌دانیم که هزینه این تجربه چقدر خواهد شد، اما به گفته Quartz، آخرین پرواز گردشگری فضایی توسط بنیانگذار Cirque du soleil، یعنی گای لالیبرت حدود 30 میلیون دلار هزینه داشته است.

اسپس ایکس همچنین پیش از این قراردادی با شرکت Bigelow Aerospace انجام داده بود تا بتواند گردشگران خصوصی را با مبلغ 52 میلیون دلار به مدار بفرستد، اما این شرکت در نهایت از این توافق خارج شد.

Space adventures انتظار دارد که اولین پرواز توریستی در این زمینه اواخر سال 2021 تا اواسط 2022 اتفاق بیفتد و شرکت کنندگان باید چند هفته آموزش را تجربه کنند. مسافران سوار  کپسول Dragon Crew می‌شوند که انتظار می‌رود اولین پرواز خود را طی مدت چندین ماه انجام دهد.

این فضاپیما برای کمک به فضانوردان در رسیدن به ایستگاه فضایی بین المللی ساخته شده است و اولین فضانوردان ناسا را بین ماه آوریل و ژوئن پرتاب خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی